SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE PRODAJALNE

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino upravlja podjetje IMPRIM KOZMETIKA, TRGOVINA IN POSREDNIŠTVO, MAJA NOSAN S.P., Jarčeva ulica 35, 2000 Maribor, matična številka: 3725553000, davčna številka: SI 65005406, ki je tudi prodajalec.

Splošni pogoji poslovanja opredeljujejo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Opredelitev pojmov

  1. Ponudnik je ImPRIm Kozmetična oprema, Maja Nosan s.p., Jarčeva 35, 2000 Maribor, davčna številka: SI65005406
  2. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini
  3. Spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku

Prijava

Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne ImPRIm kozmetična oprema (ImPRIm kozmetična oprema), pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  4. dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  7. način plačila in dostave
  8. časovno veljavnost ponudbe
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  10. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Postopek nakupa

Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Po ogledu izdelkov na spletni strani, želen izdelek z označbo o barvi in/ali velikosti in količini želenih izdelkov odda v košarico. V nadaljnjih korakih mora označiti še kraj dostave in način plačila. Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb ZAKLJUČI NAKUP odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno “generira – ustvari” in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki …).S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem roku. Če je rok dobave več kot 2 delovna dni ponudnik o tem obvesti kupca.

Akcijska cena izdelka

Določeni izdelki, ki so dlje časa v redni prodaji, se v določenem obdobju potrošnikom ponudijo po akcijskih znižanih cenah. Akcijske cene veljajo v navedenem obdobju.

VRAČILO BLAGA IN PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE ZA FIZIČNE OSEBE

Kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na e-mail info@imprim.si ali po telefonu na 031-585-699, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema blaga.

Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek vračila blaga, razen v primeru, ko je prodajalec kupcu omogočil tudi brezplačno šolanje za uporabo blaga. V tem primeru se, ob odstopu od pogodbe, kupcu zaračuna stroške šolanja za uporabo blaga, v višini, ki je navedena v ponudbi in je kupcu znana vnaprej.

Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o nameravanem vračilu. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Izdelek, ki ga kupec vrača, mora biti nerabljennepoškodovanv originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V kolikor je blago poškodovano, umazano, brez originalne embalaže ali so vidni sledovi uporabe (v notranjosti ali zunanjosti artikla), si prodajalec pridržuje pravico do znižanja kupnine.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Posebna določila

V kolikor kupec ob nakupu blaga prejme tudi brezplačno šolanje za uporabo blaga in kasneje v zakonskem roku odstopi od pogodbe, je dolžan povrniti stroške brezplačnega šolanja, izvedenega s strani prodajalca.

V primeru nakupa večje količine blaga se kupcu, skladno z internimi ceniki podjetja, obračuna količinski popust, ki je vezan na znesek nakupa. V kolikor stranka delno odstopi od pogodbe, se ji končni količinski popust zmanjša v sorazmernem delu.

Plačilo

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik plača naročeno blago po predračunu na TRR, PayPal, Leanpay ali plačilni kartici.

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-4 delovnih dni v ostalih primerih pa do 15 dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu. Prav tako vas bomo obvestili v primeru nedobavljivosti izdelka.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe. Stroški dostave so odvisni od naročila, strošek je odvisen od teže naročenih izdelkov.

Pri vnosu je kupec predhodno dolžan zagotoviti neovirano pot za vnos naročenega blaga v stanovanje ter poskrbeti za zaščito tal in ostale opreme v stanovanju. V kolikor je pot v stanovanje ovirana ali karakteristike objekta tega ne dovoljujejo (ozko stopnišče, krožne stopnice), vam vnosa ne moremo zagotoviti. Pri tem mora biti širina vrat na objektu vsaj 80 cm.

V primeru, da vztrajate z vnosom v prostor in ne izpolnjujete opisanih pogojev se lahko zgodi materialna škoda bodisi na izdelku, ki ste ga kupili ali na vaši nepremičnini. Mi ne odgovarjamo za puščene posledice.

 Pri prevzemu aparata ga je stranka dolžna zavarovati. V primeru, da ga prevzamemo brez zaščite za nastalo škodo (risi, udarnine, itd.), ki se je zgodila med transportom ne odgovarjamo.

Poštnina

Dostava naročenih izdelkov v delovnem tednu od ponedeljka do petka je takšna kot je razvidno ob izdelku.

Poštnino za dostavo naročenega blaga plača kupec.

Cenik pošiljanja:

  • do 25kg: 4,99€
  • 26- 40kg: 24,99€
  • nad 41kg: 60,00€

V primeru plačila po povzetju je doplačilo 0,90€.

Reklamacije ob prevzemu pošiljke

Če ste prejeli neustrezno število naročenih izdelkov, ki se razlikuje od količine na prevzemnih dokumentih ali je prišlo do poškodbe blaga med prevozom, se obrnite na dostavno službo, ki je izvršila dostavo. Vseeno pa ob neljubem dogodku obvestite tudi nas, da vam skušamo pomagati pri ugodni rešitvi težav.

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri dostavljalcu pošiljke.

Če vam je paket dostavil DPD in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@imprim.si  ali po telefonu na številko 041/359 604. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikle, DPD nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.

Fizične osebe (potrošniki) imajo pri pogodbah sklenjenih na daljavo po Zakonu o varstvu potrošnikov pravico, da v roku 14 dni po prejemu izdelka prodajalcu sporočijo, da odstopajo od pogodbe, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V primeru, ko fizična oseba odstopi od pogodbe s sporočilom na naslov prodajalca(klasična pošta, elektronska pošta), mora prejeto blago na lastne stroške vrniti na naš naslov najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor).

Prosimo, da vračilu priložite kopijo računa in pravilno izpolnjen obrazec za vračilo blaga in tako zagotovite najhitrejšo izvedbo postopka.

V izogib dodatnim stroškom, prosimo, da upoštevate, da lahko ogled in preizkus prejetega blaga opravite le v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v klasičnih trgovinah. Vsakršno “preizkušanje”, ki odstopa od navedenega, šteje za uporabo blaga, pri čemer skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov sami odgovarjate za zmanjšano vrednost blaga.

Priporočamo vam, da izdelkov, pri katerih takoj po prejemu ugotovite, da barva, velikost ali katera izmed drugih lastnosti ni taka kot ste si predstavljali, ne odpirate v celoti ali jih sploh ne odprete, če je to mogoče. Vse etikete, značke in podobne označbe naj pri tem ostanejo na izdelku. Pri odpiranju embalaže pazite, da embalaže ne poškodujete, ter da embalažo vključno z vso vsebino, ki je varovala vaš izdelek in posamezne dodatke, skrbno shranite vsaj pol leta od dneva prevzema, tako da bodo vaši stroški pri morebitnem vračilu čim manjši. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.

Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Napotki za odstop od pogodbe

Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
  • pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem izdelkov, ki imajo lakirane črne površine (monitorji, LCD televizorji …)
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),
  • vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov.

Ne vgrajujte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam,

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.

Vračilo artiklov

Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:

  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem uporabite originalno embalažo)
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  • Če uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli

VRAČILO ARTIKLA ZA PRAVNE OSEBE

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za kupce (fizične osebe). Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 031 585 699 ali nam pišete e-mail info@imprim.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.

Vračilo artiklov z našim prevzemom

V primeru da mi prevzamemo artikle z našo kurirsko družbo, ne odgovarjamo za poškodbe paketov.

NAPOTKI ZA VRAČILO ARTIKLOV:

  • Ko vračate artikle prodajalcu, morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe
  • Artikle pošljete na naslov prodajalca Ulica Kraljeviča Marka 5, 2000 Maribor.
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke
  • Artikle pošljite v kartonasti škatli oz. jih ustrezno pripravite za varen transport, skladno z navodili dostavne službe
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače, pošiljk z odkupnino ne sprejemamo

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek.

Vračilo opravljenih vplačil (razen dodatnih stroškov dostave), bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko kupcu ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca na elektronsko pošto. Kupec omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Reklamacije

V primerih, ko ste prejeli pošiljko, kateri niso priloženi vsi dokumenti, navodila v slovenskem jeziku, garancije, kabli, obljubljena programska oprema na CD, DVD in drugih nosilcih, podatki na računu niso pravilni ter v drugih podobnih primerih, prosimo, da se z opisom pomanjkljivosti obrnete na naslov prodajalca(pošta, elektronska pošta). V najkrajšem možnem roku vam bomo posredovali ustrezno pojasnilo, navodila ali dostavili manjkajoči material.

V primerih, ko je s prejetim izdelkom karkoli narobe v taki meri, da ga želite zamenjati, ga lahko vrnete na naš naslov. Izdelki, ki jih vračate, naj bodo nerabljeni, nepoškodovani oziroma takšni kot ste jih prejeli ter v originalni embalaži, sicer vam bomo v primeru vašega vračila izdelka obračunali ustrezno odškodnino, katera bo z zapisnikom ocenjena ob vračilu blaga. Več o tem v poglavju Vračilo izdelkov. Pri vračilu obvezno priložite kopijo računa in obrazec za vračilo blaga.

GARANCIJA

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom.

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. Posredovanje blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec s tem nima stroškov.

Obrazec za vračilo artikla v garancijo najdete tukaj.

Jamčevalni zahtevki v primeru neskladnosti

Jamčevalni zahtevki in druge pravice potrošnika pri nakupu. V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu, upravičen da:

  1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
  2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka.

Vzpostavitev skladnosti

Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje.

Znižanje kupnine in odstop od prodajne pogodbe

Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

  • prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu z zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga;
  • neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
  • narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
  • prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

Ne glede na prejšnji odstavek lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.

Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju ImPRIm Kozmetična oprema, Maja Nosan s.p., Jarčeva 35, 2000 Maribor. Za ogled oziroma ponovni prejem pogodbe, nam pošljite sporočilo s podatki o nakupu na naslov: info@imprim.si ali nas pokličite na telefon 031 585 699.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  1. jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
  2. pošiljatelj mora biti jasno razviden
  3. različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni udeležbe v njih.
  4. željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovat

Piškotki

Med brskanjem po spletni trgovini ImPRIm kozmetična oprema se skupaj z vsebino datotek na računalnike uporabnikov in registriranih uporabnikov prenašajo tudi kratke tekstovne datoteke – piškotki (cookies). Piškotki vsebujejo podatke, ki so potrebni za pravilno delovanje nekaterih aplikacij v spletni trgovini, hkrati pa uporabnikom omogočajo nekatere prednosti pri uporabi storitev.

Uporabnik ali registriran uporabnik lahko z nastavitvami svojega spletnega brskalnika določi, ali bo dopustil uporabo piškotov na posameznem spletnem mestu ali ne. Uporaba storitev spletne trgovine, za katere se zahteva registracija, brez omogočenih piškotov ni mogoča.

Na spletni strani ImPRIm kozmetična oprema uporabljamo različne piškotke, da bi vam omogočili nemoteno in prijazno nakupovanje v naši spletni trgovini.

Vrste piškotkov:

  1. Piškotki, ki so potrebni za nemoteno delovanje spletnega mesta in brez katerih določeni procesi ne bi delovali pravilno (npr. nakupni proces).
  2. Piškotki, ki omogočajo boljšo funkcionalnost, boljše delovanje spletnega mesta in boljšo uporabniško izkušnjo. Zapomnijo si določene vaše nastavitve (npr. uporabniško ime, listo želja ipd.).
  3. Piškotki za analiziranje prometa (Google Analytics), ki omogočajo analizo spletnega mesta (katere strani strani spletnega mesta so najbolj obiskane, ključne besede, ki vodijo na stran, identifikacija brskalnikov ipd.). Ti piškotki ne zbirajo informacij, ki bi lahko identificirale uporabnika.
  4. Piškotki vezani na vtičnike družabnih omrežij (Facebook, Twitter, Google+, Pinterest).
  5. Piškotki vezani na namen oglaševanja in trženja.

Kako upravljati piškotke?

Vsak uporabnik se lahko odloči ali bo dopustil uporabo piškotkov na posameznem spletnem mestu ali ne. Kar pomeni, da je potrebno tudi na naši spletni strani potrditi, da želite naše piškotke.

Prav tako lahko svoj brskalnik nastavite tako, da piškotke shranjuje ali ne. Več podatkov o piškotih in njihovi uporabi je na voljo v dokumentaciji ter navodilih za uporabo vašega brskalnika.

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Odgovornost ponudnika

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. V primeru netočnih podatkov glede lastnosti izdelkov, rokov dobave ali cen bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Ponudnik si pridržuje pravico objave simbolnih fotografij izdelkov.

Varovanje osebnih podatkov

Pravica do varstva osebnih podatkov je temeljna pravica in svoboščina posameznika. Področje ureja Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR) Evropske unije, ki postavlja skupna pravila za varstvo osebnih podatkov v EU. Nekatera vsebinska in postopkovna vprašanja pa lahko posebej uredijo države članice EU. Ta področja pri nas ureja Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2). ZVOP-2 velja od 26. 1. 2023.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Le-ti bodo uporabljeni izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Zadnja sprememba: 23.10.2023.